13 Mart 2014 Perşembe

Doa Kozmetik

  Konyada blogger arkadaşlar ile gerçekleştirdiğimiz workshop etkinliğimizin sponsorlarından biride doa kozmetikti. Bize doğal yağlar, hint ve sarmısak özlü sabun ve bez çanta göndermişler, hediye olarak. Hepside benim için çok değerli. Öncelikle doğal olan herşeye zaafım var elbette. Ve benimde cildim için nemlendirici konusunda tercihim uzun zamandır doğal yağlar. Nedeni; benim için en güvenilir; çünkü %100 doğal, en ekonomik; çünkü çok ucuz, en seçeneği çok; çünkü istediğim krem karışımını kendim yapabilirim.
  Pirinç kepeği yağı, argan yağı, jojoba yağı ve baobab yağı hepsini kullandım. Özellikle pirinç kepeği yağı tam benim aradığım özellikte bir yağ imiş. Cildi nemlendirme, kırışıklığa iyi gelen ve güneş koruyucu özelliği olan bir ürün. Hemen kullanmaya başladım ve gördüğüm ilk özellik cildi parlatmıyor. Tabiki hemen nemlendiriyor ve uzun süre etkili kalıyor.
  Hint ve sarmısak sabununu ilk olarak elime aldığımda nasıl kokarki diye düşünmeden edemedim. Hemen onuda  kullanmaya başladım. Kokusu ismiyle müsemma değil, etkisi ise bir sabun gibi hiç değil. Saçlarımı keçeleştirmedi, aksine yumuşacık yaptı diyebilirim. Saç dökülmeleri ve dermatitleri iyi gelen bu sabunda beni memnun etti.


  Bez torba benimde hem kullanıp hemde tavsiye ettiğim bir ürün. Evlerimizde poşet kalabalığı olmayacak böylece ve de çevre sağlığına katkımız olacak.


   Teşekkürler doa kozmetik..
 www.daokozmetik.com

2 yorum: